Najczęściej zadawane pytania

Nasza dieta pudełkowa z dostawą to propozycja dla każdego, dla kogo smukła sylwetka i zdrowy styl życia, a także smak potraw są naprawdę ważne. Gwarantujemy, że przygotowane przez nas dania spełnią Twoje oczekiwania pod każdym względem.

Lubisz eksperymentować ze smakami? To, co na talerzu ma być nie tylko smaczne i zdrowe, ale i interesujące? Skomponujemy dla Ciebie menu, które profesjonalnie zadba o Twoje zdrowie i dostarczy Ci wyjątkowych kulinarnych wrażeń. Nasza paella, czy koktajl jeżynowy z nasionami chia z pewnością przypadną Ci do gustu!

strzałka w dół

W naszej ofercie znajdziesz bogaty wybór diet, m.in. dietę standardową, dla diabetyków, dla wegetarian, dla sportowców i inne. Jeżeli nie masz żadnych preferencji, skorzystaj z diety Regular, która zawiera wszystkie grupy produktów i odpowiada potrzebom większości osób.

Jeżeli nie wiesz, jaką kaloryczność wybrać, skorzystaj z naszej pomocy.
Zadzwoń pod jeden z naszych numerów +48 513 332 500 lub +48 513 122 325, a doradzimy Ci w wyborze odpowiedniej diety pudełkowej.

Nasze diety są bezpieczne i można je stosować do osiągnięcia celu lub bez ograniczeń czasowych.

Tak. Bezpłatne konsultacje z dietetykiem są dostępne dla wszystkich aktualnych i nowych Klientów.

W skład zestawu dziennego wchodzi standardowo 5 posiłków: śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja. Wyjątek może stanowić dieta Personal, która jest ustalana indywidualnie. Na życzenie możemy przygotować mniej posiłków dla każdej diety.

Informacje dotyczące sugerowanych godzin spożycia posiłków znajdują się na dołączonym do zestawu dziennego menu. Odstępy czasowe między nimi wynoszą około 3 godzin.

Tak. Zmiany należy zgłaszać telefonicznie +48 513 332 500; +48 513 122 325, bądź mailowo na adres biuro@nutridieta.pl. Wprowadzenie ich może potrwać do 48 godzin.

Tak. Osoby chcące wykluczyć pewne składniki ze swojego cateringu dietetycznego mogą skorzystać z pakietu „Moje Preferencje”. Jeden pakiet umożliwia wykluczenie do 5 składników.

Tak. Wówczas cena diety jest ustalana indywidualnie.

Prosimy wpisać wszystkie wykluczone składniki w zamówieniu. Jeżeli nie występują one w naszym menu, wówczas dopłata za pakiet „Moje Preferencje” nie zostanie doliczona.

Dostarczane przez nas posiłki można podgrzać na trzy sposoby:

- w kuchence mikrofalowej (850 W): umieść rozszczelniony pojemnik w kuchence i podgrzewaj w przez 2 minuty,

- w naczyniu z wodą: umieść szczelny pojemnik w naczyniu z wrzącą wodą i podgrzewaj przez 5-7 minut,

- na patelni lub w garnku: zawartość pojemnika przełóż do garnka lub patelni i podgrzewaj w naczyniu przez około 5 minut.

Posiłki powinny być bezwzględnie przechowywane w warunkach chłodniczych 2-6 °C. Posiłki nie są zabezpieczone żadnymi konserwantami. Dla bezpieczeństwa podajemy na opakowaniu termin przydatności do spożycia.

Dietę od Nutridiety – nowoczesnego cateringu dietetycznego – można stosować bezpiecznie przez długi okres. Jeżeli wybierzesz niższe kaloryczności, wówczas zalecamy stosowanie diety do czasu osiągnięcia zamierzonego celu. Wyższe kaloryczności można stosować bez ograniczeń czasowych, gdyż są to zdrowe, zbilansowane posiłki, pełne witamin, minerałów i wartości odżywczych potrzebnych do zachowania zdrowia.

Efekt jojo nie pojawi się, jeżeli dietę będziesz kończył stopniowo, dodając 100-200 kcal tygodniowo do każdego dnia. Po zakończeniu stosowania diety należy kontynuować zdrowe odżywianie i nie powracać do złych nawyków.

Wszystkie diety, z wyjątkiem Nutridetox oraz diety Personal, można wypróbować w promocyjnej cenie przez 2 dni. Szczegóły znajdują się w cenniku. Z oferty skorzystać można jednorazowo.

Zamówienia można składać na trzy sposoby:

- korzystając ze sklepu internetowego

- telefonicznie pod numerem +48 513 332 500 lub +48 513 122 325,

- wysyłając wiadomość e-mail na adres: bok@nutridieta.pl .

Zamówienie powinno być złożone z wyprzedzeniem minimum 48 godzin przed rozpoczęciem dostaw.

Zamówienia złożone telefonicznie nie wymagają dodatkowego potwierdzenia, a jedynie uiszczenia opłaty w wyznaczonym terminie. Zamówienia złożone za pomocą e-maila lub strony internetowej potwierdzamy telefonicznie lub, jeżeli to nie jest możliwe – mailowo.

Długość trwania diety jest dowolna. Może to być nawet 1 dzień.

Tak. Dietę można zamówić na dowolne dni tygodnia, nawet na pojedyncze dni.

Tak. Nasze karty podarunkowe mają bardzo ładny design i doskonale nadają się na prezent dla bliskiej osoby. Szczegóły oferty znajdują się na stronie Karty Podarunkowe.

Po potwierdzeniu zamówienia przez Dział Obsługi Klienta otrzymasz od nas zgodnie z ustaleniami SMS lub e-mail z danymi do przelewu. Za usługi cateringu można zapłacić na dwa sposoby:

- wykonując przelew na konto bankowe:

Nutridieta – catering dietetyczny

ul. Rolna 15

43-410 Kończyce Małe

20 1090 1766 0000 0001 2051 1048 (Santander Bank Polska S.A.)

- lub płacąc gotówką u kuriera podczas pierwszej dostawy.

U kuriera można płacić tylko gotówką.

Płatność musi zostać uregulowana nie później niż w drugim dniu diety. Zestawy promocyjne powinny być opłacone minimum 24h przed dostawą.

Tak, wystawiamy faktury VAT na życzenie Klienta.

Nie. Dostawy są wliczone w cenę diety.

Nasza firma działa w miastach: Kraków, Katowice, Tychy, Gliwice, Bielsko-Biała, Będzin, Bytom, Chorzów, Cieszyn, Czechowice-Dziedzice, Czeladź, Dąbrowa Górnicza, Jastrzębie-Zdrój, Jaworze, Jaworzno, Lędziny, Mikołów, Mysłowice, Ornontowice, Orzesze, Oświęcim, Pszczyna, Ruda Śląska, Rybnik, Siemianowice Śląskie, Skawina, Skoczów, Sosnowiec, Świętochłowice, Ustroń, Wieliczka, Wisła, Wodzisław Śląski, Wyry, Zabrze, Żory, Śląsk, Małopolska. Jeżeli nie ma na liście Twojej miejscowości, proszę zadzwoń lub napisz do nas. Dzięki własnej bazie transportowej możemy być elastyczni i dostosować się do Twoich potrzeb.

Jeżeli nadal nie jesteś pewny, czy do Ciebie dojeżdżamy, wejdź na stronę Dostawy Nutridiety i sprawdź mapki, klikając w niebieskie prostokąty.

Jeżeli nie ma na liście Twojej miejscowości, proszę zadzwoń lub napisz do nas. Dzięki własnej bazie transportowej możemy być elastyczni i dostosować się do Twoich potrzeb.

Jeżeli nie ma na liście Twojej miejscowości, proszę zadzwoń lub napisz do nas. Dzięki własnej bazie transportowej możemy być elastyczni i dostosować się do Twoich potrzeb.

Nie. Dostawy w obszarze naszego działania są bezpłatne. Poza obszarem działania możemy naliczać dodatkowa opłatę za dostawę, ale jest ona ustalana indywidualnie.

Dostawy odbywają się w godzinach porannych w poniedziałki (dieta na poniedziałek i wtorek), środy (dieta na środę i czwartek), piątki (dieta na piątek i – w zależności od warunków zamówienia i rejonu – także na sobotę i niedzielę) oraz w niektórych rejonach dodatkowo w soboty (dieta na sobotę i niedzielę). Przybliżone godziny dostawy są zależne od miejsca oraz możliwości Klientów. Preferowane godziny dostawy należy wpisać w polu „Uwagi” podczas składania zamówienia. Staramy się dostosować porę dostaw do potrzeb Klientów.

Tak. Wielu Klientów powierza nam klucze i kody do bram lub drzwi wejściowych na klatki schodowe. W ten sposób możemy sprawniej przeprowadzić dostawę bez zakłócania poranka. Klucze zwracane są właścicielowi przy okazji ostatniej dostawy cateringu.

Tak.

Tak. Informacje o zmianach prosimy zgłaszać telefonicznie (+48 513 332 500; +48 513 122 325) bądź mailowo (biuro@nutridieta.pl), nie później niż 24 godziny przed planowaną zmianą.

Tak. Klient ma możliwość wskazania różnych adresów dostawy, np. na weekend, na czas urlopu itd.

Tak. Informacje o zmianach prosimy zgłaszać telefonicznie (+48 513 332 500; +48 513 122 325) bądź mailowo (biuro@nutridieta.pl), nie później niż 48 godzin przed planowaną przerwą bądź wznowieniem dostaw. Niewykorzystana dieta zostanie przesunięta na koniec zamówionego okresu.

Jest możliwość zabrania ze sobą cateringu na krótki wyjazd. Taką potrzebę prosimy zgłosić najpóźniej 48h wcześniej. Zawsze staramy się urozmaicać menu i nie powtarzać posiłków.

Tak. Z diety można zrezygnować w każdej chwili, jednak należy pamiętać, iż zgłoszenie rezygnacji musi być złożone telefonicznie (+48 513 332 500; +48 513 122 325) bądź mailowo (bok@nutridieta.pl), nie później niż 48 godziny przed rozpoczęciem anulowanej dostawy. Pozostała, niewykorzystana część zapłaty zostanie niezwłocznie zwrócona na Twoje konto.