Catering dietetyczny – najczęściej zadawane pytania

1. Którą dietę mam wybrać?

W naszej ofercie znajdziesz bogaty wybór diet, m.in. dietę standardową, dla diabetyków, dla wegetarian, dla sportowców i inne. Jeżeli nie masz żadnych preferencji, skorzystaj z diety Regular, która zawiera wszystkie grupy produktów i odpowiada potrzebom większości osób.

2. Jaką kaloryczność wybrać?

Jeżeli nie wiesz, jaką kaloryczność wybrać, skorzystaj z naszej pomocy. Zadzwoń pod jeden z naszych numerów +48 513 332 500 lub +48 513 122 325, a doradzimy Ci w wyborze odpowiedniej diety pudełkowej.

3. Jak długo powinna trwać dieta?

Nasze diety są bezpieczne i można je stosować do osiągnięcia celu lub bez ograniczeń czasowych.

4. Czy oferujecie darmowe konsultacje z dietetykiem?

Tak. Bezpłatne konsultacje z dietetykiem są dostępne dla wszystkich aktualnych i nowych Klientów.

5. Ile posiłków wchodzi w skład zestawu na cały dzień?

W skład zestawu dziennego wchodzi standardowo 5 posiłków: śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja. Wyjątek może stanowić dieta Personal, która jest ustalana indywidualnie. Na życzenie możemy przygotować mniej posiłków dla każdej diety.

6. W jakich odstępach czasowych powinienem/powinnam jeść posiłki?

Informacje dotyczące sugerowanych godzin spożycia posiłków znajdują się na dołączonym do zestawu dziennego menu. Odstępy czasowe między nimi wynoszą około 3 godzin.

7. Czy mogę zmienić rodzaj lub kaloryczność Diety w trakcie jej trwania?

Tak. Zmiany należy zgłaszać telefonicznie +48 513 332 500; +48 513 122 325, bądź mailowo na adres biuro@nutridieta.pl. Wprowadzenie ich może potrwać do 48 godzin.

8. Czy z zamawianej Diety mogę wykluczyć produkty, na które jestem uczulony/uczulona lub których po prostu nie lubię?

Tak. Osoby chcące wykluczyć pewne składniki ze swojego cateringu dietetycznego mogą skorzystać z pakietu „Moje Preferencje”. Jeden pakiet umożliwia wykluczenie do 5 składników.

9. Czy można wykluczyć całą grupę składników, np. rośliny strączkowe, ryby?

Tak. Wówczas cena diety jest ustalana indywidualnie.

10. Skąd mam wiedzieć, czy używacie składników, które chcę wykluczyć?

Prosimy wpisać wszystkie wykluczone składniki w zamówieniu. Jeżeli nie występują one w naszym menu, wówczas dopłata za pakiet „Moje Preferencje” nie zostanie doliczona.

11. W jaki sposób powinienem/powinnam podgrzewać posiłki?

Dostarczane przez nas posiłki można podgrzać na trzy sposoby:
– w kuchence mikrofalowej (850 W): umieść rozszczelniony pojemnik w kuchence i podgrzewaj w przez 2 minuty,
– w naczyniu z wodą: umieść szczelny pojemnik w naczyniu z wrzącą wodą i podgrzewaj przez 5-7 minut,
– na patelni lub w garnku: zawartość pojemnika przełóż do garnka lub patelni i podgrzewaj w naczyniu przez około 5 minut.

12. W jaki sposób powinienem/powinnam przechowywać posiłki?

Posiłki powinny być bezwzględnie przechowywane w warunkach chłodniczych 2-6 °C. Posiłki nie są zabezpieczone żadnymi konserwantami. Dla bezpieczeństwa podajemy na opakowaniu termin przydatności do spożycia.

13. Przez jaki okres mogę stosować Dietę?

Dietę od Nutridiety – nowoczesnego cateringu dietetycznego – można stosować bezpiecznie przez długi okres. Jeżeli wybierzesz niższe kaloryczności, wówczas zalecamy stosowanie diety do czasu osiągnięcia zamierzonego celu. Wyższe kaloryczności można stosować bez ograniczeń czasowych, gdyż są to zdrowe, zbilansowane posiłki, pełne witamin, minerałów i wartości odżywczych potrzebnych do zachowania zdrowia.

14. Czy po zakończeniu Diety pojawi się u mnie efekt jojo?

Efekt jojo nie pojawi się, jeżeli dietę będziesz kończył stopniowo, dodając 100-200 kcal tygodniowo do każdego dnia. Po zakończeniu stosowania diety należy kontynuować zdrowe odżywianie i nie powracać do złych nawyków.