Dieta niskowęglowodanowa


Niskowęglowodanowa dieta pozwoli na zrzucenie niechcianych kilogramów w szybki sposób pod warunkiem przestrzegania jednej prostej zasady. Należy ograniczyć przyjmowanie cukrów do minimum.

“Nie!” dla cukru

Dlaczego? To proste. Jeżeli odrzucimy cukry, nasz organizm sam przeprogramuje się na czerpanie energii ze spalania tkanki tłuszczowej. I właśnie o to chodzi!

Rodzaje diet niskowęglowodanowych

Istnieje podział na dietę: ketogeniczną, niskowęglowodanową i średniowęglowodanową. Wszystkie one redukują spożycie cukru, lecz robią to w różnym stopniu.

Czy dieta niskowęglowodanowa jest dla Ciebie?

Ograniczenie węglowodanów nie jest proste. Znajdują się on bowiem nie tylko w żywności wysokoprzetworzonej, lecz również w kaszach, ryżach, warzywach i owocach.

Jak przy każdej diecie potrzebna jest motywacja, samokontrola i umiejętność bycia konsekwentnym. Należy także pamiętać, iż ten program jest przeznaczony do stosowania długoterminowego, gdyż organizm musi mieć czas na przystosowanie się do zmiany źródła pozyskiwania energii.  

Jeżeli ta dieta jest odpowiednia dla Ciebie, życzymy powodzenia. Kończąc tę krótką informację przypominamy o uprawianiu aktywności fizycznej, która ma zbawienny wpływ na nasz wygląd, zdrowie i samopoczucie.

Kliknij i przeczytaj także podstawowe założenia diety kopenhaskiej.

Na podstawie:
www.poradnikzdrowie.pl
www.pl.wikipedia.org

Zapoznaj się z ofertą cateringu dietetycznego dla Katowic.